MHZ
MHZ sai oma nime kardinariputussüsteemilt “Mechanischer Hachtel Zug”, mis oli üks esimesi tooteid ettevõttes, mille rajasid 1930 sisekujundaja Wilhelm Hachtel ja puusepp Adolf Stäbler. Puidust sisejooksuga siinid olid eeskujuks paljudele hilisematele edukatele toodetele, kuid sakslaste korralikkuse juures oli see, et kardinat akna eest kõrvale tõmmates kardina allserv põrandale toetuma jäi, dekoratsioonielemendina üle poole sajandi oma ajast ees.
MHZ tooted olid II maailmasõja puhkedes juba üle Saksamaa laialt kasutusel. Stuttgarti lähedal Musbergis asuv tehasehoone hävitati 1944 märtsis täielikult. Pärast sõda algas firma ülesehitamine hoogsalt suureneva tootevalikuga. 1950-ndate lõpul avastas Wilhelm Hachtel kunstmaterjali kasutusvõimalused ning sai hakkama puidu ja plastmassi ühendamisega ühte tootesse. Sellega muutus MHZ üheks kõige esimeseks modernsete sisekujunduselementide pakkujaks. Niederstettenisse Würtenbergi lähedal ehitati uus tehas ning tütarettevõtteid rajati Prantsusmaale, Austriasse ja Šveitsi.
“Ainult õige lahendus on hea lahendus,” on firma juhtmõtteks. MHZ loeb enda eelisteks innovaatilisust, kõrget teenindustaset ja kliendile suunatust. Laias sortimendis on iga toode “originaal” – iga toode valmib just antud kliendi mõõtude ja soovide kohaselt. Sageli pöördutakse firma poole murega, et lähtuvalt arhitekti soovitustest ehitati valmis väga julge lahendusega aknad, ent alles hiljem selgus vajadus kaitsta oma tekstiile ka päikese eest. Valmisolek lähtuda kliendi erinõuetest on andnud tulemuseks ülihäid uusi tooteid, nagu näiteks võimalus avada kardin ülevalt või alt.
Brändi koduleht: www.mhz.de